31.3.2015

Kuusamon reissu


Tässä näkyy minun vauhtivaljakko. Johtajina Korak ja Birdie ja pyörässä Mämmi ja Gaia. Kuvat Ilkka Matias.

Kuusamon reissuun lähdettiin neljältä aamuyöstä, isällä unta takana oli vajaa kaksi tuntia ja minulla flunssan takia rikkonaiset kuusi. Laitoin gps:n päälle ja se näytti, että perillä ollaan 8.30 eli noin ajajienkokouksen aikaan, mikä huolestutti isää sillä aikaa oli hyvin vähän koirien juottamiseen. Matka sujui suurinpiirtein leppoisasti, gps:n sekoilusta holimatta. Välillä se näytti, ettei ehditä isän ensimmäiseen lähtöön ollenkaan. Ehdittiin kuitenkin aivan hyvissä ajoin, sillä aika alkoi tasaantua sitä nopeammin mitä lähemmäs kisapaikkaa päästiin. Kisapaikalla parkkipaikat olivat melko täynnä, mutta paikka löytyi, minä lähdin ajajienkokoukseen ja isä jäi juottamaan koirat. Isän ensimmäinen lähtö sujui hyvin, mutta matkalla yhdellä koiralla oli alusta asti vaikea pysyä vauhdissa ja tuntui, että terävyys puuttuisi. Minun ajoni sujui hyvin, vaikka olin ollut viimeiset päivät kipeänä niin olo ei ollut parhaimmasta päästä, mutta onneksi matka oli vain 9km eikä kovin mäkinen. Muutamassa mäessä autoin koiria ja sen sain tuntea jaloissa seuraavana päivänä. Mitäs sitä menee sairaana urheilemaan. Maaliin päästiin ihan hyvällä vauhdilla ja sijoitus oli toinen.
Isän ensimmäisen kierroksen sijoitus oli toinen, vaikka hän oli siitä itse kovin yllättynyt.
Isän toisesta kierroksesta vähän myöhemmin....

-Ronja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti